Кошик
Ваш кошик порожній :(
Це ніколи не пізно виправити :)

Повернення та обмін товару

Згідно постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції), парфумерно-косметичні вироби входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.

Крім цього, придбаний товар не підлягає обміну та поверненню у таких випадках:

- з моменту купівлі товару минуло понад 14 календарних днів;

- порушена цілісність упаковки або комплектність, відсутні маркування /ціннік/ і т.д.;

- товар був у експлуатації, має сліди використання: подряпини, потертості, сколи;

- якщо покупець відмовляється надати фото-або відеоматеріали бракованого чи несправного з його погляду товару.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості розуміється товар, який є несправним або недоукомплектованим. Відмінність елементів оформлення та дизайну від елементів

дизайну, вказаних на сайті, не є неналежною якістю товару.

Як зробити обмін/повернення?

1.Напишіть нам на ел. пошту shop@vikro.com.ua - або зателефонуйте одному з телефонів, вказаних на сайті, опишіть проблему.

2.Після цього з вами зв'яжеться менеджер для уточнення та вирішення питання.

Товар як належної, так і неналежної якості необхідно передати у повній комплектації з усіма комплектуючими. Вимоги покупця про повернення (обмін) товару розглядаються лише за наявності у покупця платіжного документа (бланк замовлення, накладна, чек, квитанція тощо).

Важливо!

- справжні кольори виробів можуть відрізнятись від кольорів/відтінків на сайті (це не є товаром неналежної якості);

- характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження;

- відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості;

- інтернет-магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.

icon_viber icon_teleg icon_whatsapp icon_callback icon_email