Згідно постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції), парфумерно-косметичні вироби входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.
Крім цього, придбаний товар не підлягає обміну та поверненню у таких випадках:
- з моменту купівлі товару минуло понад 14 календарних днів;
- порушена цілісність упаковки або комплектність, відсутні маркування /ціннік/ і т.д.;
- товар був у експлуатації, має сліди використання: подряпини, потертості, сколи;
- якщо покупець відмовляється надати фото-або відеоматеріали бракованого чи несправного з його погляду товару.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості розуміється товар, який є несправним або недоукомплектованим. Відмінність елементів оформлення та дизайну від елементів
дизайну, вказаних на сайті, не є неналежною якістю товару.
Як зробити обмін/повернення?
1.Напишіть нам на ел. пошту shop@vikro.com.ua - або зателефонуйте одному з телефонів, вказаних на сайті, опишіть проблему.
2.Після цього з вами зв'яжеться менеджер для уточнення та вирішення питання.
Товар як належної, так і неналежної якості необхідно передати у повній комплектації з усіма комплектуючими. Вимоги покупця про повернення (обмін) товару розглядаються лише за наявності у покупця платіжного документа (бланк замовлення, накладна, чек, квитанція тощо).
Важливо!
- справжні кольори виробів можуть відрізнятись від кольорів/відтінків на сайті (це не є товаром неналежної якості);
- характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження;
- відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості;
- інтернет-магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
Будь ласка, заповніть форму запиту на повернення товару